В каналите край Фрид

Хубава хлебарка и измамници. Дъгуут и риболов в просторите на Чебоксарско море.

Сред доста топлите дни се откроиха няколко дни, розови от студа. Точно тези дни ходехме на риболов. Въпреки че ни казаха, че се предполага, че са се разболели от риба в района на Печена могила и като цяло на тези места, все пак искахме да се отбием тук, където гористите острови се редуват с тесни и широки канали, където лисици и вълци бродят по леда, нарисувайте звезди в снега по следите на Русак. А вечерта вечер във въздуха виси миризма на мараня от някаква землянка на островите. Като цяло, за всичко останало, заради жилищата, беше направен и избор в полза на пътуване до тези места. Въпреки че нашата землянка е щракнала и почти се е срутила, имаме предвид една прекрасна землянка, където по рафтовете, освен керосиновата лампа и други необходими предмети, са книги. Построена е от двама възрастни хора, които срещнахме на леда и те ни позволиха да пренощуваме в землянка. Те са построили жилищата си за отдих и риболов, но въпреки че сега е рядкост, тук четат книги, очевидно по време на периоди на дълги снежни бури през зимата и дъждове през открития воден сезон. Това, разбира се, е рядкост в нашето време, когато у дома вече не четат книги, а пишат като неграмотен Зюлус.

И тогава една хубава мразовита сутрин, оставяйки колата на брега на язовир Чебоксари, синовете ми и аз слязохме от високия бряг, на който е село Сенюшкино, и тръгнахме на пътешествие. Пътят до острова и землянката не е близо, някъде около шест километра, но моторни шейни са търкаляли пътека, по която е удоволствие да се ходи.

Скоро стигнаха до землянката. Всичко е на мястото си. Просто изгори дървата и не остави новодошлия. Обикновено оставяме малко дърва за огрев близо до печката. Кой знае, изведнъж ще дойде човек, който е на прага на оцеляването? По просторите на Чебоксарско море това е възможно дори през есента, дори и на лед. Всичко може да се случи.

Изпихме чайка и решихме първо да приготвим дърва за огрев и изкопахме землянка. Имаме три дни. Все още имаме време да ловим риболов. Но вечер няма да е необходимо да се занимавате с домакински работи. Този път взеха със себе си резачка. Затова с приготвянето на дърва за огрев всичко беше опростено. В низината има достатъчно мъртви зони. Бързо видяха блокове от дървесина от елша, нарязаха дърва и наводниха печка, облицована с тухли по периметъра, за да запазят топлината по-дълго. Изчакаха жилището да се загрее, изпиха малко за среща с мястото и жилището, хапнаха солена домашна сланина и - на лед.

Съветвам ви да прочетете:

Как бързо и вкусно да направите мазнини

На старата землянка

Лятна риболовна ваканция в Сенюшкино

И трябва да кажа, когато отидохме на острова, по пътя срещнахме приятел на местния рибар - Володя. Пътят, който той беше шофирал от моторни шейни, се оказа много полезен за транспорта му. Макар и извън сезона, Володя караше колело. Той ни каза къде да отидем за балдахина, който няколко дни се пазеше в канала далеч пред Волга. На едно и също място понякога се натъкваше плащ с платика. През зимата, когато рибата често стои на едно място, тази информация е много полезна. Там отидохме.

На широко плато се виждаха стари и нови дупки. Вижда се, че наскоро тук ловят риба, но рибата си тръгна, тъй като никой не беше на леда. Малко потиснат, но няма къде да отиде. Трябва да търсите рибата си. Пробихме няколко дупки в началото сред излюпеното място. Проверяваме кой на mormyshka с кръвен червей, кой на rewinder. Синовете са по-свикнали да ловят риба с традиционна стръв, а аз все повече се включвам в риболов без макари. На това място, очевидно осветено от много дупки, нямаше ухапвания от едри риби. Единствено рубаците започнаха да надделяват, като постоянно тегляха кървави червеи по въдиците на синовете си. Но те са щастливи за този риболов. Знайте себе си, че влачите бодливи копелета, които в Сибир се наричат ​​шутници. И реших да потърся храст по краищата на поле, изпъстрено от рибари.

Рибата в студено време не отива далеч, може би някъде наблизо се е скрил "> Риболов на мормишки