Намиране на тълпа през зимата

Самият улов на трясък е таен риболов, тъй като по-голямата част от него се извършва през нощта, в тъмното и често при снежни бури. Не знам защо риболовът на мирис винаги ме е привличал. Явно поради мистерията на нощта и тракането на звънеца на хранилката върху аленото знаме на зъргела, стоящо върху леда на речна яма. А наоколо - снежна гора и само вълци вият в горелката ...

Този път не се събрахме специално за метлата, а искахме да прекараме нощта в леда, а не в землянката на острова, до топлата печка. Мислехме си и да ходим на риболов през нощта, което понякога се получава доста добре. Нещо повече, следобед на закачливите места често е просто невъзможно да се хване спокойно: шум, псувни, те пробиват, хапят в леда директно под кутията един до друг. А през нощта седнете на добре подхранена дупка и пийте чай, добре или нещо друго ... съвсем сам. Причината за такъв пренощуване обаче беше, че няма вече двайсет години и след като хванах ден, например, на остров Ворони на Волга и прекарах нощта в землянка (за която говорих тук), беше необходимо сутрин отново да се месят мокра бездна риболов и това е на четири километра от землянката. В допълнение, исках да сложа момичетата през нощта, след като хванах щука и щука, и да изчакам, за да ухапе бурбото в реално време, а не да оставям уредите за през нощта в ледено покрито положение.

такси

За целта беше специално закупена зимна палатка. Отдавна планирах да го купя, но обикновено целият риболов беше през деня и трябваше да гледам зерловите седящи на дупката за улов на бяла риба. И тогава решиха да изпитат романтиката на нощния риболов.

Закупената палатка беше така наречената картечница и трябваше да бъде поставена в работно положение за няколко секунди. И така, по същество се случи. Но с монтажа се оказа по-лошо. Без да разполагаме с информация, измъчихме и изкривихме палатката, първо заедно, а после три, но резултатът беше само, че дъгите бяха леко огънати.

Както се казва, утрото е по-мъдро от утрото ... Сутринта погледнах в интернет, гледах видео по темата, след това отидох до палатката, която стои в залата на къщата, и я събрах с едно движение на ръцете си. И дори арките след следващия тренировъчен лагер бяха коригирани. Това означава да видиш веднъж ...

Освен това беше закупена газова печка, освен това със затворен огън, който се обслужваше от керамична горелка, която покрива пламъците и се зачервява. Освен готвене, тя затопли и палатката.

Всичко беше отложено, но ...

Като цяло таксите бяха сериозни, но всичко беше отложено до следващия път поради „клина“ на двигателя. И това е за дълго време. Докато колата е в автосервиза, решихме с Дима да потърсим риба в крайградската ни река. Особено ме интересуваше метлата от леда. Тук вече съм хванал няколко случая, но всички бяха попови лъжички, в тона на реката, на някои места тесни до петнадесет метра. През това време през лятото през реката се натъкнаха големи платове, кефалчета, иди и щуки.

Ще потърсим - решихме със сина си и отидохме сутринта до пионерския лагер - място, през което през лятото иззвъняха детски гласове, а през зимата мрачни рибари седяха на реката под оградата на лагера и ловиха хлебче и често плачат през нощта (между другото. Вече описах риболова на платика през нощта с лед, прочетете тук), който излезе тук-там в опаковки по-близо до пролетта ...

В лагера хлебарки неочаквано често и весело кълват хляб и грис. Това се случва с хлебарки по време на ледения сезон, особено по време на дълги размразявания. Явно искам и разнообразие в диетата, червенокосите ... Но в началото те се опитаха да го хванат безрезултатно. Добре, все още предположих да разточа трохата за хляб и да го сложа на куката на леката донка. И щеше да остане без стръв.

До вечерта те решиха да поставят ремъците и баржите при старата жена, която под формата на подкова излезе с два ръкава в реката. Тук на есен хванах щука на въртяща се пръчка. Слагат предавки с жива стръв, отсечена лента и червеи.

Сутринта трябваше да проверя предавката сам. Синът беше зает. Отидох на мястото, когато мразовитото утро беше в разгара си, спах малко. И старата жена имаше хора, хванаха дреболия, сложиха зимни фенери, но в самата възрастна жена, а не на изхода, където стояха нашите уреди.

Проверка на момичетата и доставките

На някои от тях седяха бурботи, но не големи. И накрая ... просто не мога да отгледам рибата. Дори ми се наложи да се закачам и усещам за тях риба под леда. Няма трофейна тълпа. Но нещо се откъсна и без помощна кука изрипва дупка от дупката, не трофей, разбира се, а под килограм тегло. И той толкова си отдъхна заради плитката, която оплете моята приказка. Явно някой е оставил с нея лъжица на дъното.

Съветвам ви да прочетете:

Готвене Бърбо

Овен на плувка през зимата